neljapäev, 6. august 2009

Ja ta kasvas siiski!

Ühes varasemas caesari salati teemalises postituses lubasin sel aastal proovida ise rooma salati (Lactuca sativa longfolia) kasvatamist. Õnnestus! Kusjuures tegu polnudki agrotehnilist kõrgharidust nõudva ettevõtmise ega hiina imega - lihtsalt külvasin Seemnemaailma e-poest (ainuke koht, kust seemneid leidsin) ostetud seemned 21. juunil avamaale ja täna, 47 päeva hiljem, tegin neist mahedalt kasvanud krõmpsudest lehtedest esimese salati. Minu arvates ei erine rooma salati kasvatamine küll mingil määral tavalise lehtsalati omast, ka seemnete hinnas polnud mingit olulist vahet. Huvitav, huvitav, millega põhjendatakse siis suhteliselt suurt hinnavahet poes ja turul? Peab turul Uus-Kongo prouat oma küsimustega kiusama minema... 
Niimoodi nad seal peenral mul reas on:


Ma olen väga uhke oma lapsukeste üle, nad on imeilusad.

 
Ja salatilehtedest tegin ma...üllatus-üllatus!...loomulikult caesari! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails