teisipäev, 16. november 2010

Blogi uks läheb lukku!

See on siin aadressil asuva blogi viimane postitus.

Peale pidevat ja kauakestnud segadust aadressiga rheum-rhaponticum.blogspot.com, mille väljaütlemisega mul omalgi ilmselgelt raskusi on, rääkimata kõrvalseisjatest ja lugejatest, on valminud blogile UUS KODU aadressil siitnurgastjasealtnurgast.blogspot.com, mis asub SIIN.


Mul oleks väga hea meel, kui te viitsite teha oma blogilistides, readerites ja bookmarkides ühe väikese liigutuse ja kustutada vana blogi aadress ning lisada uus.

Hoian siin mõnd aega veel uksed lahti, ent uued jutud jõuavad ikka uuele aadressile. Olgu siin siis justkui muuseum.

Nii et vaatamata fataalse alatooniga esimesele lausele on tegelikult kõik kõige paremas korras, ka uuel aadressil olen mina ikka endiselt Mari-Liis, blogi nimi on "Siit nurgast ja sealt nurgast" ja kirg toiduteema vastu näitab ainult kasvamise märke.

Uute postitusteni uues blogis!

5 kommentaari:

  1. Tervitan uut aadressi ja mulle väga meeldib mugav retseptiloetelu, ma kujutan umbes-täpselt ette, kui palju tööd see nõuab:)

    VastaKustuta
  2. Jaa, Merit, see polnud just kõige lõbusam osa uue blogi kirjutamise juures. Aga nüüd on ta valmis ja edasine lisamine on juba lihtne.
    Aga seda ma tean jah, et sa tead, mida see endast kujutab, olen su retseptilisti ise ka kasutanud:)

    VastaKustuta
  3. Uus blogi on sama ilus kui vana :)
    Esialgu ei saanud üldse aru, mis retseptilistist jutt käib, vaatasin, et kõik sama mis enne. Nüüd lõpuks märkasin, blond... Igatahes retseptilist on väga hea, leiab kiirelt üles, mis vaja.

    VastaKustuta
  4. Mari-Liis, pealkirjaga ajasid hirmu peale!!!! Õnneks rahunesin ruttu ja uus pesa on kaunis ning asjalik! Ma ka sama blond, kui Neve...., kui leidsin hakkasin kohe endale ka tahtma:) aga tööd ma kardan:)

    VastaKustuta
  5. Piret, vabandan, kui hirmutasin. Aga muidugi olen meelitatud ka.
    Toidublogarditest töökartjate utsitamiseks sobib hästi vanasõna "Kes ei tööta, see ei söö!" :)

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails