laupäev, 1. august 2009

Sõrnikud

Nädalavahetuse hommikuti on pannkoogi-küpsetamine justkui sisse programmeeritud.  Seda ei suuda peletada ka kuum suveilm.
Mõnusaks alternatiiviks tavapärastele pannkookidele on slaavi päritolu sõrnikud e. kohupiima-pannkoogid.   Traditsiooniliselt paneeritakse sõrnikud enne praadimist jahus või riivsaias, mina seda ei tee, kuna mulle üldse ei meeldi paneeringud. Laiali nad ei lagune ja küpsevad ilusti mõnusaks kuldseks ka paneeringuta.
Minu sõrnikud valmivad nii:

Tainas

250 g kohupiima
2 muna
5 spl jahu
1 tl soodat või küpsetuspulbrit
2 spl suhkrut
0,5 tl soola

Klopi munad lahti ja sega kohupiimaga. Lisa jahu+küpsetuspulber, suhkur ja sool. Küpseta mitte väga kuumal pannil (kipuvad kergelt liiga kuumas kõrbema) õlis või võis (eriti maitsev!) kuldpruuniks-paar minutit ühelt ja paar teiselt poolt.
Söö marjade, moosi või hapukoorega.


3 kommentaari:

  1. Aitähh Mari- Liis,mul just oli plaanis sõrnikuid küpsetada, kuna tekkis nõudmine, kohe proovin järgi.

    VastaKustuta
  2. Väga armas, mulle ei sobi paneeringud ka üldse mitte, proovime lihtsalt järele!
    Riina

    VastaKustuta
  3. need sõrnikud võiks nüüd mu hommikusöögilauale tekkida.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails