reede, 5. märts 2010

Kiluvõileib

kiluvõileib
Täiuslik amps.
Vähemalt minu jaoks.
Eel-, põhi- või magustoiduks.
Rõõmsa või kurva meelega.
Hommikul, lõunal või õhtul.
Pidu- või argipäeval.
Iga ilmaga.

7 kommentaari:

  1. 110% nõus. Kilu rokib täiega. Kes on kunagi maitsnud kiluleiba peale vahukooretorti, see teab, mis on õndsus :)))

    VastaKustuta
  2. Täpselt minu maitse! Oluline on ainult et ikka rukkileivaga :)

    VastaKustuta
  3. Samad sõnad, kiluvõileib on imemaitsev!!!

    VastaKustuta
  4. Noh, mina siinjuures ampsuga küll piirduda ei suudaks - mulle läheb neid kandikutäis korraga sisse. :oD

    VastaKustuta
  5. ühinen teistega. kiluvõileib on nii-nii hea!

    VastaKustuta
  6. Jaaaaa! Ma just üks hommik tegin endale, kui pere oli kooli-tööle saadetud :-P
    Aga mul peab roheline sibul ka olema!
    Muide, tänahommikune hitt oli meil munavõi rukkileival. Maailma parim viis kolesterooli manustamiseks :-)

    VastaKustuta
  7. Liina ka toosama pildil olev võileib oli mul tehtud üksainuke ja ainult minule, rahus ja vaikuses söömiseks.
    Need rohelised pudinad seal peal on oma peenra murulauk, sügavkülmast küll hetkel.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails