reede, 28. mai 2010

...keskpõrandale kokku! Aasta toidublogimist.



See on kaart minu tütrelt.

Täna aasta tagasi postitasin siia blogisse esimese sissekande. Ei saa öelda, et aastake blogimist mind muutnud poleks. Kirg toidu ja kõige sellega seonduva vastu on suurenenud veelgi.
Ja fakti, et tänu heale toitumusele olen võib-olla paar kilo raskem kui varem, muudab täiesti tühiseks asjaolu, et söögi tegemine, sellest kirjutamine ja ühised söömaajad pere ja sõpradega teevad mind mitu tonni õnnelikumaks.


Mu pesamuna, kes blogi loomise alguses oli mõnekuune, on kasvanud sõna otseses mõttes köögis ja teab söögist ja söögitegemisest ilmselt rohkem, kui ma arvata oskan. Näiteks näitas ta üles hämmastavat osavust porru tükeldamisel. Originaalsest lähenemisest asjale rääkimata.


Ka teised lapsed on sageli ninapidi söögiteo juures.

Esimese kommentaari blogisse kirjutas Pille. Esialgu tundus uskumatu, et keegi üldse lookesi mu toidutegemisest loeb, saati veel kommenteerib! Seniseks on enim kommentaare supipostituse all. Ise olen ma väga agar teiste toidublogide lugeja ja sageli tunnen vajadust
ka kaasa kobiseda.

Ehkki mõned algusaja fotod tunduvad praeguseks naljakad ja retseptid kummalised (näiteks see tomati-basiilikusalat siin kõlab küll nagu vorsti hapukurgi ümber keeramise õpetus), ei kavatse ma neid kustutada ega ka fotosid parema vastu vahetada, sest mulle just meeldibki nii nagu on. Et siis tegin nii ja nüüd teen naa. Et ikka arengut ka näha oleks.

Tänu blogimisele on mind leidnud mõned toiduga seotud tööotsakesed. Näiteks catering lühimängufilmi "Külm on" seltskonnale:


Peagi saan kätt proovida ka pisukese ajakirjandusliku katsetusega. Lugu meie pere söömistest ilmus “Oma Maitses". Ka siinkohal oli blogi mängus, õieti Tuuli, kes blogi lugenuna arvas, et selline artikkel võiks ilmuda. Olen tutvunud soojade, südamlike, tarkade ja lõbusate kaasblogijatega. Mõnega oleme kohtunud ka päriselus ja tuleb tunnistada, et positiivsemat seltskonda kui toiduhuvilised on raske leida.

Toidust kirjutamine on pannud mind rohkem kui varem tegema kõike algusest peale ise. Minu jaoks on parim, kui tooraine , ükskõik kas loomne või taimne, saabub võimalikult naturaalselt ja ühes tükis, et siis saaksin ise temaga ette võtta, mis tarvis.


Ema räägib, et olin mõneaastasena hommikul voodiäärel istudes ja unesegaselt endale lasteaeda minekuks sukapükse jalga tirides ohanud südamest sõnadega: “Ma armastan ilu ja harmooniat!”. On asju, mis ei muutu:
:)


Tänan kõiki, kes on viitsinud aastajagu mu lohelauseid lugeda ja pildikesi kookidest, kastmetest, lastest, aiast ning erinevas küpsusastmes loomadest ja taimedest vaadata. Jätkame samas vaimus!

30 kommentaari:

  1. Mari-Liis!
    Aitäh, et oled andnud võimaluse osa saada ilusatest fotodest, maitsvatest retseptidest ja soojadest sõnadest! On tõesti nii, et palju toidublogisid on sellised, kus on palju häid emotsioone, pilte ja tundeid. Vahepeal tundub, et kook lausa läbi arvutiekraani lõhnab ja salat tundub nii krõmps ja värske, et tahaks kohe ampsata! Sinu blogi on üks neist, mida ikka igapäevaselt käin piilumas, ja millest head inspiratsiooni kogumas.
    Loodan, et jätkad sama hubaselt ja soojalt!

    VastaKustuta
  2. Kallis Mari-Liis! Palju-palju õnne sellise tähtpäeva puhul. Nii armas ülevaade Sinu toidublogi aastast. Endalgi on nende kõige esimeste piltidega nii, et hoia peast kohati kinni:)

    Aga edu edaspidiseks ja ehk neljapäevasel õhtusöögil kohtume;)

    VastaKustuta
  3. Kulla Mari-Liis! Õnnesoovid su viienda ja noorima lapsukese esimese aasta täitumise puhul! Väga armas ja vahva aasta on olnud.
    Minu meelest on blogimise juures kõige toredam see, et iga blogi on nii sümpaatselt oma perenaise nägu ja see sünnipäevalapsest blogi on üks väga ilus ja tark blogi :)
    Peamine, et jõud ei raugeks ja kirg ei vaibuks. Tegelikult on ju vahva see blogijate kutsehaigus igat toitu esmalt kadreerima hakata ja põnevaid retsepte aeg-ajalt tõelise trofeena koju tassida ja siis blogis leidmisrõõmu jagada.
    Jõudu toiduvagude kündmisel ja rahva harimisel!

    VastaKustuta
  4. Õnnitlused! Olen Sinu blogi jälginud vast pool aastat ja mulle oled Sa igaljuhul jätnud väga professionaalse mulje. Seega on uskumatu, et alles aasta. Jõudu ja palju uusi maitseelamusi!

    VastaKustuta
  5. Palju õnne blogile sünnipäevaks ja et tahtmist, ideid ja köögiõnne jätkuks veel pikkadeks pikkadeks aastateks! ;)

    VastaKustuta
  6. Õnnesoovid selle esimese aasta möödumise puhul! Jõudu ja jaksu ka järgnevateks aastateks! Ja suured tänud, et oled meiega oma tegemisi jaganud :)

    VastaKustuta
  7. Palju õnne!
    Otsisin selle blogi huvipärast üles peale "Oma Maitse" lugemist ja olen väga rahul, et seda tegin. :o)
    PS. Kui Sul veel pole, tule küsi mult sünnipäevakingiks monarda taime.

    VastaKustuta
  8. Palju, palju õnne ja palju uusi ideid ja huvitavaid retsepte!
    Mina sattusin blogi lugema mõned kuud tagasi ja siia ma jäin. Nüüd klikkan iga päev, et näha kas on midagi uut:) ja see blogi on väga värske (vähemasti minule seostub see sellise mõnusa suvise kastemärja rohu värskusega:)).

    VastaKustuta
  9. Palju õnne esimese sünnipäeva puhul! Sul on tõesti tore, ilus ja südamlik blogi, kuhu on alati hea piiluda!

    VastaKustuta
  10. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  11. Õnnesoovid tähtpäeva puhul! Su blogi on ilus, armas, inspireeriv ja sõltuvust tekitav :) Just selline nagu üks toidublogi olema peab.

    VastaKustuta
  12. Õnnesoovid aasta puhul ja et neid aastaid muudkui lisanduks! Jään seda ilusat ja inspireerivat blogi edaspidigi lugema :)

    VastaKustuta
  13. mina ei usu, et see alles aasta on, mis täis sai, tundub, nagi igavik. aga ma loen ka kohe seda, mis Sul öelda on, ja vahel tagantjärele ka. millal pidu tehakse?;)

    VastaKustuta
  14. Palju õnne! Jaksu ja järekindlust! Ilus ja haarav blogi, mille jälgimine pakub palju rõõmu ja inspiratsiooni. Areng, millest ka ise innustust saad on tõesti silmnähtav ja pidev olnud. Tundub, et tiivad kannavad kõrgele.

    VastaKustuta
  15. Õnnesoovid sellele virtuaalsele lapsukesele!

    Väga armas ja innustav blogi on sul, alati on rõõm leida bloglines järjekordne postitus :) Ja ka mul on raske usukuda, et alles aasta... Jõudu ja palju inspireerivaid ideid sulle järgnevateks aastateks!

    VastaKustuta
  16. Ooo, kas ma tõesti olin esimene kommenteerija? Milline au :)
    Südamlikud õnnesoovid maitsva tähtpäeva puhul. Tõesti raske uskuda, et Sa vaid aastakese bloginud oled.

    VastaKustuta
  17. Käin minagi siin imetlemas ja nautimas :) Nii et palju õnne ja õnnestumisi!

    VastaKustuta
  18. Palju palju õnne! Mõnusad lood ja ilusad pildid on Su blogis tõesti. Ja kaart tütrelt on väga armas!

    VastaKustuta
  19. Palju õnne Mari-Liis! Väga lahe kokkuvõte aastast :) Mina olen Su blogi väga sage külaline, loen alati kõik postitused läbi, sest neis on lisaks isuäratavatele toitudele Sinust kiirgavat väga positiivset energiat. Päris mitmeid Sinu toite olen ka ise teha katsetanud.
    Avastasin Su blogi suhteliselt kohe, kui selle käima panid; vist oli nii, et Sa kommenteerisid minu blogis ning siis ma Sind "leidsingi" ja blogi püsilugejaks hakkasin. Päris huvitav, et asjade loomulik kulg on meid ka päriselus kokku viinud :)
    Tegelikult alustasime me blogimist suhteliselt samal ajal - mina 20 päeva Sinust varem :) Ma sel aastal jätsin oma blogi ametliku sünnipäeva tähistamata, kuna olin just oma raamatu-eufoorias ning ma sisimas tundsin, et see raamat ongi tegelikult juba kingitus blogi aastaseks saamise puhul - just blogist ju see raamat ka alguse sai.

    VastaKustuta
  20. Õnnitlused! Käin siin kiikamas suuremaltjaolt seepärast, et toidud on inspireerivad ning suurepäraste fotodega. Tõsi ta ju on, et sööme silmadega:).
    Head uute ideede väljamõtlemist!

    VastaKustuta
  21. Millised südantsoojendavad kommentaarid! Suur aitäh teile, see annab palju indu siin edasi toimetamiseks.

    VastaKustuta
  22. Õnne aastapäevaks ja uut hoogu järgnevateks aastateks! Blogi on super ja meeletult põnev ning vaheldusrikas lugemine!

    VastaKustuta
  23. Korra tuled, jäädki käima :)

    VastaKustuta
  24. Ma ei saa jätta selle tähtsa päeva puhul mainimata, et selle blogi külastamine on minu jaoks stressivaba oaas igas päevas. Aitäh Mari-Liis!

    Riina

    VastaKustuta
  25. Palju õnne tähtsa päeva puhul ja õnnestumisi edaspidiseks!

    VastaKustuta
  26. kõik on küll juba öeldud, aga ikka tahaks omalt poolt ka tänada - tõesti nii ilu kui harmooniat leidub selles blogis kuhjaga!

    VastaKustuta
  27. Aitäh seniste elamuste eest ja jõudu jätkamiseks! :)

    VastaKustuta
  28. tänud veelkord kõigile õnnitlejatele! Nii palju ilusaid sõnu, meele teeb kohe härdaks.

    VastaKustuta
  29. Ah et PIDU tahavad nemad?
    No aga vaatame siis, kui ikka täitsa soe juba, siis ehk väike kalaküpsetusõhtupoolik? Meil siin on Wanas Kalas väga meeleolukad stiili- ja muidu peod vahest. Eriti headel laupäevadel esinevad Jüri Homenja ja Sulo, näiteks.

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails