reede, 2. aprill 2010

Kookosbeseed

Sageli juhtub, et küpsetamisest või mõne magustoidu (näiteks selle kohvikreemi) tegemisest on üle munavalged. Mul täpselt nii oligi. Üks lihtne ja maitsev võimalus neid ära kasutada on teha midagi beseelist.


Need beseeküpsised siin teevad eriti mõnusaks kookoshelbed, mis annavad oma nätskusega krõbedale beseele hea kontrasti .Ja muidugi maitset.

Tarvis läheb:

2 munavalget
100 g suhkrut
100 g kookoshelbeid

Vahusta munavalged pehmeks vahuks, siis lisa vähehaaval edasi vahustades suhkur. Sega juurde kookoshelbed.
Tõsta lusikaga küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile küpsised. Seda võib ka kondiitripritsi abil teha, Minu pritsil on kitsas ava, mille kookoshelbed ummistasid, nii et mul see ei õnnestunud.
Küpseta 120kraadises ahjus 1-1,5 tundi, kuni beseed on täielikult kuivanud.Ma küpsetasin pöördõhuga, temperatuur oli 100 peal ja ahjus olid beseed 1 tund ja 15 minutit. Võta plaat ahjust välja, libista või tõsta küpsetuspaber koos küpsistega plaadilt ära ja lase täielikult jahtuda.

Retsept on nami-namist, panin suhkrut vähem kui algretseptis.

3 kommentaari:

  1. Ma paar päeva ootasin ja lõpuks niristasin cannelédest ülejäänud munavalged ikka kraanikausist alla (raske südamega, ausalt). No ei tekkinud inspiratsiooni ja vägisi küpsetada ei saa. See retsept on mul nami-namist ka silma jäänud, aga teostanud veel pole.

    VastaKustuta
  2. Munavalgeid saab edukalt sügavkülmutada.Järeleproovitud!Praegugi mõned sügavkülmas pavlovast unistamas.

    VastaKustuta
  3. Minulgi praegu viis munavalget kapis seismas. Besee on täitsa hea mõte:)

    VastaKustuta

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails